Image and video hosting by TinyPic
#1

adidas stan smith

in
Über uns
18.12.2019 03:41
von Elizabeth Beerbohm • 3 Beiträge

ÿþAls je adidas stan smith de aankoop bij bepaalde adidas-winkels hebt misgelopen, kijk dan vandaag nog naar deze adidas Yeezy Boost 700 in de KicksOnFire Shop. Klik en maak een bladwijzer van onze officiële adidas Yeezy Boost 700 zoutnaafpagina voor alles wat je moet weten over het silhouet en waar je het online kunt kopen. Houd het altijd vergrendeld voor KicksOnFire voor het laatste sneakernieuws, releasedata en waarheen.

EIC Juan: (KOPEN) Pusha T en zijn team bij adidas doen het opnieuw, maar deze keer in plaats van het een dag te noemen met een allesgrijze alles aan de EQT, voegen ze nog wat wendingen toe zoals Primeknit en Booost. Nieuws Juan: ( KOPEN) Heel leuk. Ik ben dol adidas voetbalschoenen op wat adidas doet met hun EQT-model. Het toevoegen van Primeknit en / of Boost op EQT-modellen is een geweldige manier om de lijn te verjongen. Dit is veruit een van de beste adidas-collabs die ik het adidas ultra boost hele jaar heb gezien. Veel succes met het kopen van een paar, we hebben het allemaal nodig. Andres: (PASS) Goed gedaan door adidas om een Primeknit-bovenwerk en een Boost-middenzool toe te voegen aan deze nieuwste Pusha T-samenwerking, maar ik voel me gewoon niet echt ontwerp.

Juan Carrillo, Nieuws: (PASS) Ik had ooit het gevoel dat ik een handvol paren van de Adidas NMD "nodig" had. Na verloop van tijd ben ik uit de hype-trein gestapt. adidas continental 80 Begrijp me niet verkeerd, het zijn mooie schoenen en ze zijn waarschijnlijk echt comfortabel, maar ik zie ze gewoon niet zoals ik ooit deed. Dit paar is schoon, maar zeer hoog onderhoud vanwege het geheel witte bovenwerk. Om die twee redenen zal ik geen paar oppikken.

EIC Juan: (GOT 'EM) Uncaged en Color Boost zijn enkele van de meest interessante sneaker-hacks van de afgelopen jaren en het feit dat Adidas het legitimeerde door beide in één paar te doen, toont aan dat de drie strepen naar hun consumenten luisteren. Dat gezegd hebbende, heb ik nog steeds de voorkeur aan de OG-stijl met de kooi en ik wou dat de Color Boost beter was geïmplementeerd (dwz de hele zool was gekleurd, niet alleen het midden)

Todd Krevanchi, Functies: (KOPEN) adidas flux Probeerde, faalde. Voor mij is de relatie met Kanye West voor deze schoen niet relevant. Ik denk dat adidas Originals 'lifestyle'-creaties goed zijn geweest. Dit is gewoon een mooi uitziende schoen. Evange Rodriguez, Kenmerken: (PASS) Ik ben geen grote fan van een adidas Yeezy-model. De 350 Boost is naar mijn mening de beste van een slechte situatie en zeker niet de hype waard die deze belachelijke wederverkoopprijzen veroorzaakt. In alle eerlijkheid zou dit een sneaker zijn waarop ik zou wachten en die onder de winkel zou kopen. Helaas zal dat nooit gebeuren, dus het is een gemakkelijke pas voor mij.

nach oben springen

Image and video hosting by TinyPic
Besucher
0 Mitglieder und 3 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: maradiliko
Forum Statistiken
Das Forum hat 9574 Themen und 9597 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen