Image and video hosting by TinyPic
#1

balenciaga triple s

in
Member-Bereich
19.01.2020 02:05
von Justin Robert • 3 Beiträge

ÿþSeattle Seahawks: De Seahawks waren balenciaga triple s erg stil gedurende een groot deel van de openingsavond van de tocht omdat ze geen keuze hadden tot het einde van de tweede ronde. Waar is de keuze voor hun eerste ronde gebleven, vraagt u? Nou, ze ruilden het met hun centrum, Max Unger, voor een weinig bekende speler genaamd Jimmy Graham (later meer over hem). Veel van hun ontwerp werd besteed aan verdedigende spelers, omdat ze de afgelopen jaren een beetje hebben verloren via een gratis bureau.

De drie verdedigende lijnwachters die ze allemaal hebben gevangen zien er solide uit, met name de 2e ronde pick, Frank Clark uit Michigan. De meest opvallende tekenaar was naar mijn mening WR Tyler Lockett uit Kansas State. Hij is een spelmaker en balenciaga schoenen vindt een thuis terug kicks en werkt de gokkast meteen voor Seattle. Het grappige is dat Seattle hem 2 jaar geleden afsneed toen hij niet goed genoeg was om het team uit het trainingskamp te halen.

Met Kam Chancellor, Earl Thomas en balenciaga sneakers Richard Sherman die door de middelbare school zwerven, zien lessor DB's er een beetje beter uit. Na het praten over pensioen, is RB Marshawn Lynch terug om veel pijn toe te brengen aan tegengestelde verdedigingen, wanneer de bal wordt gegeven. Fans hopen dat de contractverschillen van QB Russell Wilson dit seizoen niet overbrengen, vooral omdat hij een gloednieuw speelgoed in Jimmy Graham heeft. Ik hield van de manier waarop TE Luke Willson vorig jaar speelde.

Daarna richtten ze zich op de verdedigingslinie door defensieve linemen balenciaga speed trainer toe te voegen met drie van hun volgende vier picks, waarbij DE Markus Golden uit Missouri de eerste keuze was met hun 2e pick. Ze gooien de dobbelstenen dat hun huidige oogst van RB's gezond blijft of hopen dat hun 3e ronde pick, RB David Johnson uit Noord-Iowa, klaar is voor de pro-game. Voor een kleine jongen moet je een speler als J.J. leuk vinden. Nelson wordt opgesteld.

Toegegeven, hij heeft 4,3 snelheid, maar hij staat genoteerd op 5 10 160lbs! Het zal leuk zijn om te zien hoe tegengestelde verdedigingen hem proberen te lokaliseren wanneer hij vrij is. Ik hoop absoluut dat de kardinalen dit jaar gezond kunnen blijven. Mijn favoriete ontvanger, Larry Fitzgerald, wordt niet jonger. Het zou ook leuk zijn als WR Michael Floyd zijn potentieel waarmaakt. Hij zou vorig jaar een stap vooruit zetten richting All-Pro, maar de blessures bij QB zetten zijn seizoen onder druk.

QB Peyton Manning, RB CJ balenciaga arena Anderson, WR Demarius Thomas, WR Emmanual SandersFantasy bench: RB Montee Ball, TE Owen Daniels, Denver DFantasy Sleeper: WR Cody Latimer San Diego Chargers: Ik vond de Chargers-keuze van RB Ryan Mathews in 2010 leuk maar ik had niet verwacht dat hij de problemen zou hebben die hij gezond had gehad. Als Big Ten-man vind ik hun keuze dit jaar van RB Melvin Gordon uit Wisconsin heel leuk. Ze hoefden misschien niet in te ruilen om hem te krijgen, maar er was geen reden om risico's te nemen als je weet dat hij The Man in hun achterveld zal zijn.

nach oben springen

Image and video hosting by TinyPic
Besucher
0 Mitglieder und 8 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: maradiliko
Forum Statistiken
Das Forum hat 9574 Themen und 9597 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen